Sommarväder

Är hemma på gården hos mor och far och har faktiskt vart ute precis hela dagen i landen och vid dammen.
Landen var helt igenvuxna så fick fram med en jätte spade och började gräva upp sen kom jag
på när jag fick se hur dammen såg ut att jag skulle plocka upp alla stenar som låg i och köra lite högtryckstvätt
på dom små runda.
När jag skulle dra ut och koppla dom 3-4 slangarna så insåg jag snart att kopplingarna till dom
va spårlöst borta så nu är mammsen och fixar på lantmännen.
Hittar inte heller en pump så man får ut vattnet ur dammen som är helt grönt av alger och smuts så har
försökt mig på det gamla heliga trixet slänga i en slang och försöka suga in vattnet så det blir tryck i slangen .
Tryck blev det aldrig men vattnet fick jag rätt ner i halsen och jag låg och hulkade på gräsmattan.

bilder på detta kommer senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0